13 Maj

Fredag den 13 =P

Mår mycket bättre i dag men halsen gör ont när jag sväljer och jag hoppas verkligen att jag kan spela matchen i morgon. Men med halsont ska man vara försiktig. I dag var det tänkt tjejkväll hemma hos jessica i Sandviken men vi bestämmde igår att skjuta på den ännu en gång =/ men nästa gång gäller det då ska alla vara friska och krya. 

För övrigt i dag är det klas då Jacob fyllt år så vi ska väl gå upp och frossa oss lite sen. Hoppas vi hinner sätta fast barnsitsarna på cycklarna. Jag fick en ny cyckel i går också =) En billig en från biltema och den duger nog aldeles utmärkt. Per får ta min gamla. Så nu kan vi cykla med båda flickorna. Nu här hemma så sover Novelia lite middag hon fick ju för sig att vakna kl 6 i dag hon =P Tur att vi har tv på sovrummet så hon kan ligga och kolla tv så vi kan snoza, tror vi gick upp strax före 8. Per skulle ju på kurs han så han var nöjd att slippa gå upp vid 5 om det hade vart vanlig arbetsdag.

Snart ner på ica för lite inköp.





Kommentarer
Postat av: thyran

Hej!! Jaa tråkigt att de inte vart nått men de kommer fler helgen. Hoppas du är pigg och kry nu iaf:)

Jamen ja ska bara ta tag i å ladda över bilder från kameran så kommer de... :)

Kraaam

2011-05-13 @ 18:38:44
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0