10 Maj

Tidig morgon men der beror på att Per kom hem från natt jobb då tjejerna vaknade så vi flyttade oss ner hit så han får sova =) Ögonen är helt igen klibbiga på tjejerna =( dom tycker det är jätte jobbigt men vi var ju som sagt till HC igår och jag tror vi fick träffa världens sämsta docktor. Han sa att det inte var ögoninfektion utan det kan bli så i samband med förskylning men dom är ju inte ens förskyld. Men iallafall så kollade på vi på internet igår och där stod det att det ver infektion. Doktorn tyckte jag kunde ha Tindra på dagis men enligt internet så smittas det bra... Herregud det blir ett nytt samtal i dag då jag ska ha en annan doktor. Dom lider ju av det här mina älsklingar.

Igår iallafall fick vi gå på kalas då min Pappa fyllde år gott fika. Jacob fyllde också år men ska ha kalas på fredag. Fick också träffa min mormor igår också.

Det hinns inte med mycket här inne inte gud hur det ser ut, ligger efter med allt. barnen har tagit upp så mycket tid nu när de vart sjuka. Blir inte bättre heller av att det var träning igår, match i dag träning onsdag och torsdag sedan match igen i helgen.. oj oj

Härligt väder föresten.

Nu lite frukost ;D


Kommentarer
Postat av: thyran

Hoppas de blir friska snart!

Ja det är bara bra med oss. Skulle vi hitta på nått på fredag hos Jessica ? Kraam

2011-05-10 @ 10:01:29
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0