Sista Mars

Jeeej i morgon går vi in i april och då börjar våren tycker jag ;D min högtid då jag kan vara ute i trädgården och poa och hålla på med blommor som jag tycker om.. Har stora planer för baksidan och hoppas verkligen att mina blommor som jag plantera i höstas kommer fram och lever ;D man kan ju alltid hoppas!!

Redan torsdag och det innebär helg för oss. Per har natt helg och det gör ju inte så mycket vi sover ju ändå när han är och jobbar. Hoppas på att hitta på nå skojj i helgen tror det är lite planer på gång med en sista pulka/bob åkning och korvgrillning och sedan ett trevligt besök i valbo. Skulle behöva en dörr matta kom jag på nu då det blir grus i hela hallen.. 

I dag ska det iallafall tas ganska lugnt nu på dagen en promenad sedan förbereda inför kvällen med mat för jag ska träna och syster ska passa barnen medans och ge dom mat, träningen börjar nämligen halv 6 mitt i middagen.





Kommentarer
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

Hej Gabbe! Jag tog storleken s/m på nellys hemsida :) Så är du en M funkar nog den storleken på dig med! Åh ja men dom vet jag vilka det är ;) Kram!

2011-03-31 @ 15:24:57
URL: http://desslikes.com
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

sv: Åh ja men kanon! Då blir du och jag snyggast i sommar då ;)



Dom vill jag ha 390kr för hade jag tänkt. Jaa klart du ska ha några snygga heels till ;D

2011-03-31 @ 21:16:53
URL: http://desslikes.com
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

sv: Åh ja men kanon! Då blir du och jag snyggast i sommar då ;)



Dom vill jag ha 390kr för hade jag tänkt. Jaa klart du ska ha några snygga heels till ;D

2011-03-31 @ 21:18:57
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0