3 Mars

Mitt inne i sportlovsveckan och i dag fick Tindra vara ledig från dagis så vi kan åka och bada sen =) tror det blir så om syster hinner hem. Kan ju inte bada med båda själv heller eller om Mamma/mormor passar Novis under tiden men Novelia älskar ju att bada.?? Det visar sig. Vi har nyss kommit hem från en tripp på bruket handlade lite och fynda lite på Kiwans ;D Valbo hade vart trevligt men inte själv.

Tror jag har planerat in helgen i minsta detalj, det blir ockelbo marknad och grilla korv och kanske ett till besök i ett badhus.

Dagens lunch är bestämd det blir shnitzel hah fin stavning och stekt potatis med egen brunsås och brocoli =P

Dagens roligaste i dag då fast det är lite fräckt Tindra kan inte säga tuggummi utan hon säger ett köns ord som *uk. I bilen hem så tog jag fram tuggummi så skrek hon Tindra vill ha *** jag visste inte vad jag skulle ta vägen först skratta jag som en tok sen kom jag på nej så får hon inte säga så nu nöter vi på ordet tuggummi eller tugg tugg.

Får se om Mamma/mormor vaknar upp i skaplig tid så hon kan gå runt hammarn med oss.

Ha en bra dag i detta underbara väder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0