29 Mars

hostar på som bara den ska bege mig mot apoteket när novis har vaknat måste ha något som lugnar ret hostan. Trodde jag skulle bli tokig i natt när det aldrig gav sig men efter att hållt andan ett tag så gick det över och fick sova ända tills kl 7 och halv sova lite till halv 8 ;D Tack tjejerna

kliar lite i fíngrarna vill kolla på blommor och rum har ju ett fint pressentkort där så man kanske ska passa på nu när jag ändå ska ner. Det här med att panta flaskor är ju så pinsamt tycker jag vi har verkligen jätte många nu i förådet som skulle behövas rensas. en gång åkte vi till långshyttan där de har ett eget föråd utanför affären som man kan panta flaskor i hahah. Men alla gör ju det så varför skämmas... nog om de..  tvättningen är klar så nu ska det bara vikas och hänga in i gaderoberna.. lär passa på nu då medans lill fröken sover.

ha en bra dag

tack föresten för fina komentarena för håret




Kommentarer
Postat av: thyran

Hoho ja men ja ska försöka hålla i de här nu :P Inte varje dag men nån dag i veckan iaf :) Ja men visst, hojjta till när det passar dig. Kraam

2011-03-29 @ 20:30:12
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0