24 mars

Gud i skruven hela den här veckan har vart stressig har inte haft en lugn stund alls.  I morgon blir det nog stressigaste av alla dagarna. Färgtid, lämna barnen hos mormor och morfar, in till valbo och alla affärer som vi ska ha allt ifrån, handla maten, fixa och dona hemma plus göra klart trappen/hallen... hmmm börjar tvivla på att vi blir klar. tur att Per är ledig nu tills på måndag då han avslutade sitt jobb i dag med 24 timmars och ska börja gå skift åt ovako från och med måndag ;D det kommer bli kanon och barnen kommer inte alls behöva gå på dagis så ofta när jag börjar jobba igen.


I dag ska det hämtas ut paket (jotex och lager 157) =), tvätta klart soffklädseln och gadiner, ut och gå, hämta Tindra från dagis, fotbollsträning halv 6 sen hinna med mat Per får lägga barnen i kväll. fixa med trappen sen kanske sova?? ;D

tatueringen blev kanon bra och det känns skönt att jag har båda mina flickor in tatuerade nu ;D lättnad tack ännu en gång mamma och pappa för den bästaste pressenten. Blev också en trevlig lunch igår på hansons med elin och jessica;D



Skillnad det blir jämnfört med tindras den är ju över 2 år nu




Kommentarer
Postat av: Maria

fina tatueringar :) Ska försöka ta mig för och tatuera in mina busars namn jag oxå :)

2011-03-26 @ 09:18:41
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0