22 Mars

Grattis till mig på min 25 års dag =) Den har inte firats för det ska vi göra på lördag då det bli fest fest fest ;D Kul att alla kunde komma också, så nu är det full rulle här hemma med rust och allt vad det är.. Har nyss städat hela huset för det var verkligen slipdamm över allt =( men nu tror jag att jag fått bort allt. Tur att Novis sov så lång fm lur sen var hon med på övervåningen. Vi har precis ätit klar och ska ut och gå den vanliga rundan =) Blir lagomt i tid till att hämta Tindra sen....

blir att fortsätta inne sen kanske blir att leka ute en sväng sen det visar sig.

tattoo i morgon från mamma och pappa som jag längtar =P

25 år javisst hälften av 50.....



Klistrade framför flygande mattan som går på 1:an på lördagarna 18:30... rekomenderas till alla som har barn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis :) Vad ska du tatuera?

2011-03-22 @ 15:11:00
Postat av: GabbeT

tackar ;D jag ska tatuera in Novelias namn, lika som jag har gjort med tindras namn ;D Visar bild sen

2011-03-22 @ 18:24:06
Postat av: Anonym

Grattis! Och fin kofta! Vart är den köpt? :)

2011-03-22 @ 18:28:56
Postat av: Gabbe

tack tack=) koftan är köpt på h&m

2011-03-22 @ 18:46:12
Postat av: katrin

Haha tack, de är bara att skaffa en egen mage :P Dags med en till nu väl? ;)

Grattis i efterkott också, glömde ju helt bort igår :/

Hoppas de går bra med tetueringen, ska bli kul att se sen :)

2011-03-23 @ 08:11:01
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0