17 Mars

Dagarna bara går och går och jag hinner inte med!!! om bara några få dagar blir Novelia 9 månader och om 3 månader blir hon 1 år!! näeee jag börjar grina snart, måste de gå så fort vet att jag kännde precis lika när Tindra var i den åldern. Mammas hjärtegull. Mamma ringde igår och talade om att dom bokat tatueringstid åt mig tills jag fyller, så det får jag i födelsedagspressent ;D gud så glad jag blev överlycklig..

Tror barnen sovit ut riktigt ordentligt i dag för pigg var dom i morse iallafall, dom somnade tidigt och vaknade tidigt. Tror pappa Per hade en lugn kväll i går när jag var och träna. Vi som har bott på HC i två dagar nu känns det otroligt bra att novelia är glad och pigg. Dubbelsidig öroninflamation och svamp i rumpan =( stackars liten. Om 1 vecka ska de kolla hörseln på henne för hon har haft så mycket öroninflamation kanske blir rör till slut?? vem vet..

Snart helg ;D jeeej... Det ska inhandlas en hel del till festen och vem vet ett besök på aqua nova och hälsa på uppe i stugan när mamma och pappa är där.

Nu ska jag och Novis läsa lite böcker sen gå upp och städa på Tindras rum. Hon brukar få göra det själv men inte dammsuga och torka golv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0