15 Mars

Tisdag!

Denna dag börjar med ett segt internet, drygt de.
Novelia får sitta utan blöja på en filt på golvet för hon har fått tillbaka sina utslag som kliar och svider så hemskt =/ hon fick inte sova så gott i natt då hon vaknade hela tiden och grina. Har daktacort och smörjer med hoppas det ger resultat. Sen är det ju inte bättre att hon har hosta heller, vi var till HC i går fick en doktorn som såg ut som en sovpåse han skrev ut hostmedecin hoppas det ska släppa det snart så hela familjen får sova gott någon gång.

Helgens match mot Borlänge slutade 6-0 till dem!! Dom var jätte duktiga och kommer gå jätte långt. Vi spelade ju ihop för första gången så för oss var det en bra träning och lärorikt. Vi kan ju inte ens namnen på alla. Måste ju börja någonstans. Jag spelade back 1:a halvlek och drog på mig ett rött kort?? jo visst jag har ju aldrig någonsin spelat back och det var ju så att dom fick friläge mot mål och jag sprang i fatt henne och kasta mig framför bollen så hon flög omkull och så fick man ju inte göra när det var friläge tydligen?? så jag fick rött och alla trodde han tog fel kort men så var det inte. Men det var ju träningsmatch så jag fick ju spela iallafall fast på mitten =P
Nog om de

blir att gå ner till sportringen i dag och köpa säkerhets knäppe till hjälmen på dagis. viktigt.
Måste ut och röra på mig då jag har jordens träningsvärk från i går. Det blir ju värre om man sitter still




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0