11 Mars

grattis till min gammla morfar som fyller år i dag ;D

Äntligen freeeeedag och det kommer bli en bra dag =) mycket sömn och glada pigga barn. Snart ska vi bege oss till mitt jobb för att hälsa på lite och fika. Sedan blir det shoppig hoppas på att hitta någon bra pressent till morfar som har allt och om han inte har allt så köper han det han vill ha guuud så svårt. fick tips om en gubb hatt =P

Ser att bilen står ute så det får bli att skrapa fönster till att börja med kanske blir den första för iår ha ha vart slö nu att köra in den i garaget när det vart så varmt ute. Per vill sätta på sommar däck nu men det tycker inte jag konstigt nog!! halt som bara den ju.

Gud i går låg Novis neer på rygg och sen satt hon plötsigt upp så nu har hon börjat med det också, gumman blir så stor =/... Sen har hon ju börjar resa sig utan att hålla i något men då blir hon så sur för att hon bara kommer halvvägs. och Tindra bara pratar i sin låtsas telefon hela tiden hon säger Hej Filippa aaahhh va göö duuu, aaaahh hejdå. Så gulligt

gott med godis??? tss hon hitta en godisbit under bordet efter vi haft folk här =P




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du?

2011-03-11 @ 15:54:52
Postat av: Anonym

Jag jobbar på vendator!

2011-03-11 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0