10 Mars

Kanske skulle uppdatera lite då!

Har inte lust med speciellt mycket, beror på att jag mest är trött och uttråkad. Trött beror på att barnen hostar sig igenom hela nätterna, först börjar den ena och sen när den är klar börjar nästa men dom sover när dom hostar. Rätt bra less på hosta lär jag säga. men när man ringer säger dom att vi ska köra på nässpray. Dock vet vi att det inte hjälper då vi kört på de ett tag och vi vet att det slutar med öroninfektion =/ Tycker så synd om dom att de aldrig får vara frisk mer än 4 veckor. Innan Tindra började på dagis och var hemma med mig var hon aldrig sjuk, nu drar hon hem allt från dagis och smittar lillasyster. men så är det tyvärr!

uttråkad beror väl på att jag är det helt enkel, har inte alls många att umgås med då de flesta jobbar, går i skolan eller gör massa saker med sina barn som babyrytmik, babysim, med mera. Det enda vi gör är öppna förskolan på måndagar. behöver man nå annat?? Visst åker vi och badar så ofta vi kan och är ute rätt mycket men jag tänkte behöver alla barn babysim eller babyrytmik det är väl förälderns val vad man vill göra med sina barn. Läste i tidningen vi föräldrar att för många handlar det om att göra så mycket med barnen när de är små när man ändå är mamma ledig och att det bara handlar om barnen. Men jag känner ingen lust faktiskt att göra något av det eller gå på mamma grupper. Det räckte med Tindra om jag skulle gå med Novis skulle det bara bli en massa upprepningar. Nog om det.

I morgon blir det valbo och inköp av 2 tapetrullar för att göra klart trappen tills jag fyller ;D Så en pressent till Morfar som fyller 85 i morgon så då blir det fest med smörgåstårta och kanske ett glas vin ;D Hoppas kunna hitta nå fint till mig med =P

Mäh nu blev det strömavbrott i hela Hofors.



Skrattanfall






Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch det gör du som du själv vill med! Vi går på Babysim för det är bra för Alva att bli van med vatten och de får lära sig mycket med att vara under vatten och att de ska simma uppåt och tillbaka om de skulle ramla i någongång.. Mammagruppen är mest tidsfördriv, det blir så långsamt att bara sitta hemma... Man kan Inge hänga på allt eller ;)

2011-03-10 @ 14:45:32
URL: http://tessarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0