värmeutslag

Måste få klaga lite på värmen iallafall för barnens skull, de tycker att det är jätte jobbigt i bland. Båda var jätte trött och somnade på få sekunder helt klibbiga, jag har öppnat alla fönster på övervåningen så jag hoppas det blir svalare så det går att sova. nog för att de sover bra ändå så är det drygt med värme när man ska sova tycker jag. Novis har fått en hel del röda prickar som är värmeutslag, Tindra har inga än iallafall.

Nyss hängt ut tvätt och plattat håret inför morgon dagens jobb. Redan fredag i morgon. tror det blir ett valbo besök efter jobb eller på lördagen det visar sig =) Grilla ska det göras i morgon då jag tagit upp fläskfile. Kul med skattepengar också sånt man inte räknar med. =P

dagens jobb morsa
       
Tindra i värmen


en blomma i rabatten

 Novelia (nån vecka gamal bild)

Kommentarer
Postat av: ;)

väldigt fin du är, det ser inte ut som om du fött nå barn inte. Era barn är jätte söta ;D

2011-06-10 @ 09:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0