Grattis!!!!

I dag är det ingen vanlig dag för det är Novelias födelse dag hurra hurra hurra!!! ;D

Vårat gohjärta fyller 1 år i dag och snacka om att tiden gått snabbt, jag får inte gratta henne nu på morgonen för hon sover så gott så jag var in på hennes rum och viskade grattis i hennes öra och strök henne på kinden och vet ni hon flinade åt mig med stängda ögon. ;D Kan inte förstår att för 1 år sen föddes
*Novelia Gabriella Tiffany Forsberg*

Har blåst upp en hel del balonger som hänger här nere så hon blir glad när hon vaknar =) Hon får sina paket när jag kommer hem från jobbet.  Blir kalas ute i trädgården i dag fin fin väder ute och allt är klart bakat in i det sista.

I dag har jag och Per också Förlovningsdag 4 år =) och vart tillsammans i 6 år...









Kommentarer
Postat av: Anna Lindh

Hipp hipp hurra och stort grattis till Novelia på 1-årsdagen!!!

2011-06-22 @ 08:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0