30 Juni

Sista dagen på månaden men jag jobbar 1 dag till sen så!!

Lyssnar på lite musik samtidigt som jag besvarar massa mail på jobbet. Skriver upp här så jag vet vilka låtar jag ska ladda ner i spoty när jag kommer hem som vi ska lyssna på i bilen ner till öland i morgon natt ;D

hjalle och heavy folkrace
Dökött - Tuttar överallt
Radioaktiva Räker - Bakom Spegeln
Girlicious- Like Me
Techno 2011 Hands Up n Dance Mix 11►Hands Up Tribute ►Brian Sid Megamix 1(Virtual Dj)

Ja får fortsätta hemma sen ;D

tvätta och små packa lite i dag efter tolbven, Bilen är packad och klar så det är bara att hämta barn och åka upp sen i eftermiddag.

 ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var jobbar du?

2011-06-30 @ 15:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0