19 Juni

Igår var det kalas firande för Lilla syster som fyllde 22 =) Mamma gjorde goda smörgåstårtor och Lillsyster gjorde god jordgubbstårta mätt och belåten hela dagen. Övrigt i går sysslade vi med att sätta upp listor och målade lite.

Söndag i dag och här hemma äter vi upp lite chips rester från igår =P Ska ner i källaren och tvätta upp lite kläder inför dagis avslutningen i morgon ;D mys.... Vi ska väl ute och leka lite före lunch sen sov dax för barnen så jag hoppas det kan bli en promenad och att regnet dragit till andra sidan jordklotet. Sen ska det fortsättas här hemma med målning av listor =P Vill göra ett besök på rusta och dollar i dag får se hur det blir med det. Hinner inte i veckan då jag och barnen drar till falun på Tisdag för inköp av 1 års pressenter =P Per jobbar em så jag får försöka klara det själv =) Vi var ju in förra veckan så fick hon några paket men hon ska få mera mera. Bland annat lite mer saker till något som heter bondgården och lite dagis kläder.

I morgon hinner jag bara jobba och sen hem för att byta om och göra picknick och plocka blommor till dagis avslutningen. .. Vill att usb kabeln ska fungera så jag kan föra över alla fina bilder från kameran.

Soool kom fram för f*****n

Lägtar till Öland bara 13 dagar kvar dit och 13 dagar kvar till semstern



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0