11 Juni

Tjo hopp!!

Satt nyss hos grannen med ett glas vitt, hann väl sitta där en 15 min innan Tindra skriker efter mig och kom ut på balkongen då blev jag lite stressad om hon hade fått för sig att hoppa ner, hade ju barnvakten med mig =) Nu sover hon igen och jag vågar inte gå över till grannarna igen det blir att lägga sig och kolla på en film. Per jobbar natt helg han..  I dag har det badats och solats uppe i tolven och gud så mina töser älskar vatten och att vara där helt underbart. I dag blev det en kortis då det började åska snabbt. Per vaknade precis så han tyckte vi skulle åka till valbo och handla lite. Hittade massa fint till hela familjen. Blev besök på rusta också för inköp av solkräm åt barnen som går åt när det är så här varma soliga dagar.

Hoppas på fint väder i morgon så vi får bada och sola, helt sjukt vad varmt det är i vattnet man vill ju aldrig gå upp. Blev cyckeln bort för ett kvälls dopp i dag också jag och flickorna, Per doppa tårna =P men i morgon skulle han bada sa han.

Snart midsommar lite ledigt, sen v 27-30 semster sen jobba igen på allvar dåligt med lediga dagar i år över jul och nyår. Men njuuut av sommaren nu kommer säkert ett bakslag med dåligt väder =P
(optimisten)

härliga bilder







Tindra gillar när mamma håller på med håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0