1 Juni

Härligt att skriva 1 juni som rubrik =)

Sitter på jobbet har nyss haft lunch, i dag fick vi äta på den där resturangen mitt emot HC, det var inget vidare tyckte jag. Bättre på hansons som vi åt på i går. Man bli bortskämt när man börjar jobba igen. Sista dagen på veckan i dag och jag har massor att göra. Sen blir det att cyckla hem i full fart sen ska vi ner och handla på systemet och handla hem lite till grillningen vi ska ha i kväll. Pussa i hjäl min familj ska jag göra för det har inte vart så mycket tid för de. Fotbollsmatchen i går blev ju uppskjuten nästan 1 timme för det drog ju in jordens åskoväder =/ men tyvärr så förlorade vi matchen med 1-0 och den var inte ens inne, men men jag missade också jordens chans till mål.

Ja som sagt i kväll blir det lugnt och skönt jag sov väldigt dåligt i natt nästan inget alls för jag drack en dryck som heter celsius men den höll mig vaken hela natten men jag orkade springa hur mycket som hellst på matchen. Den ska drickas på dagen inte på kvällen. Är jätte trött i dag tack vare den =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0