18 Juli

En regnig måndag då vi passade på att dra in till Ikea och köpa ny garderob till oss och Novelia. Per är på övervåningen nu och skruvar och svär medans restan av familjen är på nedervåningen lugnast de. Sen har jag att göra att plocka undan massa kläder som barnen växt ur och lika så mina och Pers. Vika in allt snyggt i garderoben  och hänga upp sen efter någondag ser det väl förtaskigt ut varje gång man städar där så säger man nu ska jag försöka hålla snyggt här så man hittar det man ska ;D

Igår hade vi att göra ute, klippa gräs bland annat, hänga tvätt. Vi hade en mysig eftermiddag vid sjön hyn. Inge bakis alls varken jag eller Per och det var ju tur ;D Jätte rolig fest och ja de försökte slänga i alla men jag klarade mig men vissa andra fick bada med kläderna på, är det pool party så är det ;D

Nu får solen kika fram för det har ju inte blivit så många dagar på stranden i år tycker jag.

Springtur i dag med tänkte jag den i lördags gick skapligt bra hoppas på samma flyt i kväll.

Gårdagen i bilder!!





Gissa vem som blivit blond igen =P



4 månaders icke blond klarade jag av =) man ska väl hålla sig till sånt man trivs med antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0