13 Januari

Torsdag- Och som vanligt har jag en stund för mig själv då Novis somnar i vagnen på vägen hem från dagis. Det har blivit rätt så tidiga månar nu när Tindra vaknar upp strax efter 6 då hennes pappas klocka slår larm och väcker hela huset. Världens jobbigaste väckarklocka och högsta. Jag har gärna min klocka på så kan jag sparka upp han sen för jag vaknar av minsta lilla ljud nästan.

Ska hämta ut min bikini från h&m i dag. Får se om den ska användas i morgon när vi ska på badhuset med syster och familj. (Intresse klubben antecknar) eller vad haha. För övrigt så ska det torkas golv och köksluckor i dag.

Fint från h&m GE MIG SOMMAR NU

Bygelbh 129:-    
  • Hipsters 79:50 Finns i följande färger svart, brun, röd

    Klänning 349:-
  • Klänning 199:-
  • Blus 249:-




    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0