28 Augusti

Söndag kväll ;D

sitter och njuter av en Fazer marianne nu i soffan efter ett Fm pass (funktional moves) riktigt skojj och jobbigt, bra blandning. Jag och mina flickor åkte ner på cirkusen vid halv 4 och mötte upp moster och kusinerna deras. Novelia tyckte det var kul i början och sen började de krypa i henna. Tindra satt still och titta bra. Vi drog kl 17 dels för att det var halvlek och att barnen hade tröttnat då. Tindra hade ju kunnat stanna och åkt med moster sin hem men hon vela åka hem sa hon. Dels fick jag träna också.

Helgen i korthet. Fredag- Besök i Gävle, biltema och citygross. grillnig på kvällen och avslutning med en bra film. Lördag- njutit av solen, barnen bade i balja, lekt massor ute, blev grillning hos familjen kjellsson/Lundmark mycket gott. ;D

Tänkte inte skriva så mycket mer än att jag önskade att jag hade mer choklad men kanske lika bra att det är slut nu. =P

hoppas Novelia bara har en tillfällig snuva hon blev snorig nu på kvällen efter att lekt lite med grann tjejen som var lite förskyld. Hon fick nässpray nu när Per natta dom..




Kommentarer
Postat av: thyran

Ja vi syns i mon :)

2011-08-29 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0