24 Augusti

Onsdag!!

Jag och Tindra hade en trevlig eftermiddag i falun igår då vi handlade lite skor och annat skojj ;D finns hur mkt som hellst nu. Köpte mig ett par gulliga benvärmare med rosetter på bland annat. Tindra satt snällt i sin vagn och pratade med allt och alla. ett besök på öb hann vi också med innan vi styrde hemmåt till ett bord dukat med kvälls middagen. löptur på kvällen, varför orkar jag inte ett 3:dje varv runt hammarn? psykiskt för jag tycker jag inte är ett dugg anfådd utan det är bara för att bilen står där. haha. Går jätte bra att springa till hyen och tillbaka det är nästan 1 mil men då vet jag att jag måste springa runt för att komma hem igen. aja snart slut på löpturerna och dax för pump och fm istället. Ska bara passa in med Pers skift. Börjar med pump i morgon. spännande.

I dag onsdag har vi inte mycket på kartan. Jobb till 14:45 sen hem och umgås ;) visar sig sen vad som händer. Har bestämt mig för att göra pankaka i kväll. hur beroende kan man vara egentligen av pankaka. Inte så nyttigt kanske men så gott. barnen älskar det och per tycker inte heller att det är fy skamm. =P.

Jobba på

Detta ska jag införskaffa mig till hösten

W Klondyke Parkas Jacket Peak Performance Jackor Svart

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hej!

Ja nu får det verkligen bli dags tycker jag också :)

Ja absolut, det skulle vara roligt om vi kunde åka dit tillsammans :) Jag tror att Novis behöver rätt mycket hjälp om hon ska vara i den stora klätterställningen. Men det finns en mindre för de som är 1-3 år, med bollhav, där har hon säkert roligt :)

Snygga kläder! Jag vill också handla massa nytt, men jag är för tjock än :P

2011-08-24 @ 12:34:39
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Meen hej :)

Vilken snygg vinterjacka!! :)

Å herregud säger jag bara, va ju hos sjukgymnasten och fick göra en massa övningar :p Sen höll han på å tryckte och greja men hitta inget direkt fel.

Han tror det beror på vätska som trycker mot någon nerv men ska till doktorn på måndag så får se om hon säger något bra. Är sjukskriven tills dess i alla fall.

Men är så långtråkigt å vara hemma. Är ju uppe hos mamma och pappa hela dagarna för det är kaos hemma hos oss :)

Men viii hörs av. Kraaam

2011-08-24 @ 13:50:22
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Elin

Inte fören på måndag fanns det tid hos en doktor. :/

Ja vilka konstiga saker man får dras med när man är gravid men det ju så klart värt det i slutänden :)

Ja men ja måste ju komma tillbaka för att kunna gå hem hehe :P

Idag lagade jag kyckling med chips föresten. Väldans gott:) Tyckte mamma och bror också.

2011-08-24 @ 20:19:18
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0