22 Augusti

Måndag!

jobb vecka igen då, det blir ju bara måndag och fredag tycker jag, har inte hunnit kännt efter att ha helg på ett tag nu för det har vart fullt upp alla helgen. Längtar efter att ha en helg att bara vara hemma och pyssla.

Gårdagen blev det en tripp till valbo men jag var så slut i hela kroppen så jag orkade knappt kika i butiker, blev lite smått och gott. Owes blev en besvikelse då allt var urplockat! =P kommer nytt i sept. Klockan gick otroligt fort igår blev inte mycket gjort. Somnade till och med i bilen hem jag som aldrig somnar i bilen, somnade också när jag nattade barnen då Per kom upp och väckte mig. Allt kommer väl efter antar jag. Det är så svårt att komma över allt som har hänt. Så fort jag hör sorlig musik eller något liknande så tänker jag på det hela. Hoppas det släpper snart. Hon mår ju super bra och är så glad och är på dagis ;D goskrutt.. Tindra är så snäll och märks att hon blivit äldre och klokare, lyssnar mycket bättre och det här med att det är MIN leksak nu delar hon med sig och är väldigt hjälpsam med allt. Älskade hjärtegullen. Skulle vara härligt att vara hemma och mamma ledig ett tag till. Men det går väldigt bra att jobba igen med.


Har mer att göra när jag kommer hem, hänga tvätt till exempel för det är inge tork väder ute. Vill ju ha sen sommar nu varmt och gott. Inte regn och rusk. Lite mer sommar tack. utflyckter utan varm tröjja. Men man kan väl inte få allt här i världen =P Mamma och pappa har semester 1 vecka nu och är uppe i stugan. skulle vara mysigt att vara där någon dag med.

Ja Vad ska man pyssla med innte i höst då? Måla trapp, måla vardagsrumsgolv, ny soffa skulle jag vilja ha ;D Någon ny hall möbel med.

Mer inspiration



Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0