14 Augusti

Guuud vilken helg ;D nu är den ju tyvärr över och den gick aldeles för snabbt. Bara för att vi har haft fullt upp hele helgen så ska denna dag tas reda på och njuta. Ligger i sängen nu med en cola och lite lösgodis, måste ha sånt i mig dagen efter så mår jag bättre sen =P... I går var vi på agnetas 40 års fest uppe i backen och det var super kul, start kl 15 och kväller för mig, per, syster och johan kl 00 då var vi på lyset och trötta.. tips promenad, korv tävling, skala potatis tävling, gissa orter tävling och sedan avslutning med musiktävling som mitt lag vann på ;D Ska fråga Per när han vaknar om han har träningsvärk i kroppen efter att han och grannen skulle tävla upp för mitt backen. Per la omkull sig nästan längst upp och mådde jätte dåligt, grannen vann;D

Fredags var vi på kräftskiva i muntebo hos mamma och pappa, också jätte trevligt och god mat. Igår fick det bli en löptur och promenad efter all denna mat.. I dag ska jag försöka med en löptur ner till muntebo för att hämta tjejerna som sovit hos mormor och morfar ;D saknar dom nu.

Bilder


jag och syster


Vi skulle svinga med korven som var fast knuten i ett snöre runt midjan, inga händer bara stå och jucka haha och ta en betta av den, och den som fick i sig en bit vann, dock varken jag eller syster. kul


karlarna fick välja två redskap innan de visste vad de skulle göra, dom skulle skala så lång bit av potatisen som möjligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0