5 April

Gick nyss igenom min att göra lista!!


Ta ur diskmaskinen, torka golven, vika tvätten, byta sängkläder, fixa på altanen och att vara mamma ;D Tindra är ju på dagis nu så hon får leka av sig.. Per ska dona med en bil... Så det blir jag och Novis i dag.

Igår hade vi fullt upp med att vara ute och dona =P skulle på mammagrupp och åkte ner på bibloteket men såg ganska snabbt att ingen var där och jag hade tagit fel på datum, det var nästa vecka =( så kan det gå när man är fövirrad som jag. Riktig bra träning hade vi igår också. blir fys på onsdag och lite mildare träning på torsdag snart så börjar säsongen ;D Och snart börjar orken också det ska bli så kul. Påsk är det också snart.. nog om de

hon kommer gå vilken dag som hellst =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0