20 April

 Onsdag! Men det känns som om det har vart lördag hela veckan ;D Nu känns det att påsken är här inte för att vi ska påskpynta något riktigt men lite ris ska vi hämta i dag och sätta i lite fjärdrar. Vi ska väl bege oss ner på bruket snart tänkte ja. Vi är ju påklädda och klar nästintill.

Igår när Tindra och Per gick ner till Filippa för att leka chokerade Novelia med att stå helt själv i några minuter flera gånger ;D Jag börja ju böla jag som vanligt för det finns inget finare än när sina barn gör framsteg. Sen när Per och Tindra kom hem fick dom också se det. I dag har hon släppt vardagsrumsbordet för att gå till soffan njaa 1 steg kanske men tar emot sig på en gång. När hon kommer på sig själv att hon inte håller i något och stått ett tag sätter hon sig ner en stund ;D Lika glad blir man när Tindra sjunger och klarar av att lägga svåra pussel själv. Älskade barn.

För övrigt i dag ska jag försöka mig på en längre promenad, sedan alpnäring party hos grannen och avslutar kvällen med fotbollsträning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0