13 April

Onsdag!

Vanliga rutinerna är utförda det vill säga frukost, lämning på dagis och en kort promenad med Novelia. Per tycker jag ska komma ut i garaget och hjälpa till med lekstugan men jag har börjat med altanen nu så det ska jag fortsätta med. Det kommer bli så mysigt när det är klart. Hoppas solen kikar fram också så det blir lite varmare.

Igår blev det också ett varv runt hammarn på tid och jag slog rekord igen =) pappa/morfar fick ta tid och passa barnen medans jag och mamma sprang. Underbart väder igår fick färg i ansiktet. Blir en springtur i eftermiddag med innan Per ska ut på natt jobb. Men i morgon får jag åka på fotbollsträning iallafall.

Hoppas på en hälig dag nu


Kommentarer
Postat av: Madde

Då tänker jag rosa, rosetter och sött :)

2011-04-13 @ 18:34:33
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0