10 April

Härligt att springa i lite duggregn tycker jag också doftar det barrskog ;D haa tog nyss en vända upp mot montross borde vart en 8 km ungefär. Kommer inte kunna träna i morgon eller på onsdag men Torsdag kan jag vara med iallafall Per har ju em men då kan jag springa innan han åker till jobbet, så jag får lite träning iallafall. Sen väntas ju ork handbollen och fotbollscupen nästa helg =P

helgen har vart mycket bra, har fått mycket gjort ute på gården bara lite krattning kvar och min högra hand Tindra är jätte duktig att hjälpa till och Novelia kryper mest runt eller leker i sandlådan så skönt nu när han kan vara med också. Som i dag var vi ute mellan 2 och 5 och hon sa inte många ord bara lekte och lekte. Grillning blev det av också och en cyckeltur ner på time.

Snart ska det hoppas in i duschen och mysa i soffan. Novis sover och snart är det också dax för Tindra att göra kväller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0