9 September

Då så då var vi tillbaka i vardagen igen, Tindra på dagis och Novelia sitter här med mig och gnäller faktiskt =P Hon vakna nyss upp från sin fm lur så då vill hon väl ha mat snart =) Igår började hon med nappen när hon skulle sova, sköönt de håller i sig i dag med. Även igår så rulla hon runt från rygg till mage, stora tjejen.

Har hunnit städat av övervåningen och nedervåningen är det ingen idee med för i dag börjar vi brya upp golven här =P Får se om jag hinner med Pump passet ikväll får se. Ska iallafall gå runt hammarn i dag då jag känner mig mycket bättre jämnfört med igår kväll.


min kära hello kitty unge =P



Tro mig i nästa storlek för denna dam kommer massa hello kitty kläder fram ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0