7 September

Herregud vad jag har blivit virrig/glömmsk =/ igår hade jag planerat in spinningen halv 6 och vi var på affären före och tog de lugnt hem packa upp och då var klockan halv 6 och jag hade för mig att det var halv 7 åååhh. Jag har vetat hela dagen att det var halv 6 och sen bara fick för mig att det var halv 7 jaja dags att vakna kanske. Tur att jag fick mig en reäl gå tur på dagen i går kom tilloch med försent till öppna men det gör ju inget.

I dag var det meningen att gå på öppna med Anna och Filippa men det var förskylt där hemma så det får bli en annan dag =) istället blir det massa gjort hemma, tvätte, plocka,städa,bära grejjer. Måste styra upp någon lunch åt mig men hur kul är det att äta själv då? Novelia säger ju inte så mycket hon sover för det mesta ;D

Tindra är på dagis som vanligt, blir att hämta henne till 2 sen styra bilen mot byggmax för att hämta lite grejjer ;D
Dags för att byta ut golvärmen till helgen. =P

Annonsbladets bild ;D



Våra älsklingar som är det bästa som finns jag är så glad att vi har dom och dom betyder allt för oss ;D
pUSS PUSS puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0