avslutar oktober

Med 2 st inlägg.

11 plus grader ute och i morgon kliver vi in i November. jag tycker det kan vara så här hela November milt och skönt, så 1 december kommer snön och ligger kvar med 1-5 minus grader. Men så blir det aldrig. Har vart på promenad och det var svettigt för jag hade för mycket kläder på mig så jag tänker hoppa in i duschen nu. Flickorna ligger ute och sover, hoppas dom följer klockan nu, det var kämpigt att hålla dem vaken 1 timma längre nu vid lunch.

Senare ska vi ta oss en tripp ut i skogen för att ha picknick som varm choklad lite kakor och varför inte någon smörgås. Sen ska vi åka ner till prästhyttan för att hämta hem Novelias matstol så hon kan sitta brevid sin syster när vi äter. Farmor deras har köpt en matstol.

I morgon är det höstlov och självklart massa aktiviteter vi börjar med aqua nova i borlänge. ska bli skojj för det blir premiär för Novelia att bada där. Tindra har vi vart dit med några gånger. Jag åker ju inte själv i morgon bara för att Per jobbar utan mamma och julia, jacob och jonna ska också med. =)

Hoppas mina paket kommer från eleven.se och ellos snart.



ne dusch vare sen klä på sig igen och ut.


Kommentarer
Postat av: thyran

Hoho, allt är lite si så där här men inget jag vill prata om. Hur är det med er? Bra hoppas jag!!

Har inte så mycket att skriva i bloggen just nu känner jag... men de kommer så fort ja får lite inspiration igen.

Jessica prata om en tacokväll framöver. Tycker jag låter väldigt bra & gott :) Kraaamar

2010-11-01 @ 13:42:11
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: thyran

Ska du börja jobba redan i april, hur kommer de sig då? Vill Perra va hemma eller :)

Ja men vi får boka in nått i december då framöver.

Kram

2010-11-01 @ 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0