30 Oktober

Jag brukar aldrig hinna med att blogga på lördagar för då har man så fullt upp med allt tycker jag, men nu denna lördag är det rätt lugnt. Per är och jobbar på taket och prinsessorna mina sover ute i vagnen. Var ganska roligt de att Tindra somnade i bilen på väg hem från affären vid 11 varken jag eller Per fick liv i henne då vi tyckte hon skulle äta lite mat först innan sovdax. Tindra är känd för att kunna somna var som hellst och inte kunna väcka förns hon sovit klart. Brås nog på sin far. Nog för att jag är trött av mig men inte ens i närheten av vad dom är. Novelia hon brås nog mer på mig tror jag hon sover inte lika djupt och somnar inte så lätt. Nog om de.

Gick promenad mot tolven och störde mig på massa bilar och mopeder. Jag skulle skämmas att åka i en bil som ljuddämparen gått sönder på reält eller att kamm remmen är dålig så det skriker över hela byn. Ne och så var det en moped som inte alls mådde bra men det satt ju en ung tjej på så hon visste väl inte bättre. haa låter som en sur pensionär som har taskigt liv. Så är inte fallet man måste få störa sig på saker och ting om inte på tal om dom som sätter upp jul belysning NU. ;D

Vi ska åka ner till mamma och pappa senare och titta på deras nya soffa och kanske leka ute i lekparken en sväng.

Till kvällst egen potatis gratäng och kyckling.


Kommentarer
Postat av: Per

älskling det är fläktremmen som skriker inte kam remmen puss

2010-10-30 @ 18:19:21
Postat av: Gabbe

jaja =) nästan iallafall puss

2010-10-31 @ 09:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0