2 oktober

Lördags mys med mina små hjärtan. Nyss ätit god frukost och så tittar dom på nalle puh nu =) jag roar mig lite vid datorn för snart vill Novelia sova en stund igen. Varmt och skönt här det här hemma också, bra luftvärmepump än så länge ;D

Igår var jag på spinning sen blev det fransk potatisgratäng som min älskling är super bra på ;D Han ska jobba nu i helgen så vi fick ha mys igår.

Idag då vi ska väl köra det vanliga schemat med promenad och sedan skulle mamma komma på besök ;D tror jag skulle hjälpa syster med håret sen också. ;D Hoppas på lika fint väder i dag också som igår då var vi ute nästan hela dagen.

Bloggen är konstig i dag för det går inte att ladda upp bilder =&/

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tatuerade mig hemma hos en hofors tjej ;-)

2010-10-02 @ 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0