2 November

Jag hade fått för mig att det var höstlov för alla barn i dag även dom som har allmän förskola,men så var det inte Tindra har dagis även på loven, det är när barnen fyllt 3 år och inte har full tid som de får ha lov. Så Tindra är på dagis och leker med sina vänner och hon trivs ju super bra. Det är väl snart dax för Novelia att vakna upp efter förmiddags luren här. Hoppas hon går efter klockan i dag för det har vart några tidiga månar här så i morse vaknade hon 5 men då bajsa hon ju ner hela sig så vi gick upp sen försökte jag få henne att somna upp, kl 6 gick vi upp så prova jag lägga henne brevid mig och tutta lite så då somnade hon. Jag fick sova till 7 då Tindra vaknade, Innan de så steg Per upp halv 7 så kanske 10 min fick jag sova. jaja får sova i graven iallafall =P

Ska åka ner och handla för att fylla upp kylen lite, sen kommer carro hit så ska vi väl ta en fika på hansons och färga håret på mig ;D Per ska fixa carros bil.

Men så kul vi hade på aqua nova igår och Novelia var nöjd hela tiden. Lurade mamma att åka tunneln och hon vägrade ett tag men så såg hon att det inte såg sa farligt ut så vi åkte allihopa. Julia höll i Tindra och jag Novis och mamma kom släpandes efter oss haha kul. En midre kul grejj var när jag och Tindra skulle åka forsen där vi tittade först och det såg ju lugnt och inte alls djupt ut. Första forsen gick bra sen kom vi till andra och jädrans vilken ström det var och djupt,både jag och Tindra hamna under vattnet och jag hann tänka men gud jag måste upp med Tindra fort jag blev så rädd och Tindra blev väl lite chockad men hon blev inte ledssen så det gick ju bra. Mamma fick ta henne så ´jag löft henne över kanten så åkte jag klart. Sista forsen jaa då tappade jag bikini trosorna haha gud men ingen såg för det gick så fort =P

Ska svabba av golvet lite snabbt nu bara ;D


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka hetingar (du&Carro):)

2010-11-03 @ 21:46:58
URL: http://malinskrak.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0