11 maj

Härlig Tisdag kväll ;D och den har sepnderats ute på en cyckeltur och middag hos syster ;D Hon var så snäll att börja med att hämta Tindra på dagis då hon i samband hämta sin dotter Jonna, skönt för henne att komma hem lite tidigare, jag kom starx före 4 så fixade vi i ordning cycklarna och tog en cyckel tur Tindra satt bakom mig i sin cyckelhållare eller va fan heter de? det står stilla cyckelsitts kanske? ah jag tror ni vet vad jag menar. Härligt väder i dag riktigt skönt i solen.

I morgon går vi hem vid lunch då det är dag före röd dag och så blir vi lång ledig tills måndag =P Då ska jag och Tindra åka till Valbo för lite shopping bland annat en cyckelhjälm och tro inte att hon var utan i dag när vi cyklade hon hade sin hockeyhjälm haha stackarn ;D owe jansons ska också besökas det var länge sen.

Hörs


Kommentarer
Postat av: elin

Vi jobbar väl heldag i morgon!? om vi inte klarar hemgångsmålet då så klart....

2010-05-11 @ 21:19:13
Postat av: sofia

Hej! :) har ni bestämt namn på andra tjejen som kmr? isåfall, vill du avslöja?:P elr väntar ni tills hon är född?:)

2010-05-12 @ 08:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0