3 mars

Solen lyste upp kvart i 7 i morse =) och Lika så Tindra men vi låg och drog oss så somna hon om i 10 min haha. Men jag känner mig utvilad. Hoppas på en kanon fin dag i dag och att dom har Plogat här uppe. Blev så sur i går när vi skulle gå att dom inte ens hade plogat, så blev en halv kort promenad, skottade också som jag inte fick göra för Per men det gjorde jag ändå ;D

Denna vecka är ju jätte bra då min käre sambo inte jobbat borta då han har vart på jobb i närheten och har kommit hem 4 om dagarna =) Får se om det blir så resten av veckan också. Kanoners.

Blev inga bullar i går men i dag ska det bli. Och lika så ska vi baka dubblekakor =) Vi tog en kvälls handling i går så nu har vi allt för bakningen. Har ju en jätte bra kakor och muffins bok som det finns marsmellows muffins, får se om jag orkar göra dom också.

Bjuder på nå gamla bilder. vill vi inte ha lite gröna gräsmattor nu så säg!




Kommentarer
Postat av: Erica

Hörru!

Passar besök på Fm av mig och katrin? :P

Om vi går vid tio från oss.

2010-03-03 @ 21:05:40
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0