28 mars

och sommartid, konstigt med klockan nu men man vänjer sig!

Vi har kalasat hela helgen nyss har de sista åkt och jag passar på att blogga lite, man blir så trött av kalas. Jag är jätte nöjd med allt jag fick så i veckan här blir det valbo här och överst på listan står det ett par nya joggingskor. ;D

Fredags så var vi bara trötta hela familjen efter veckans jobb och dagis för Tindra, hon somna före 7 och vi strax efter 9 så vi var utvildade i går. Och i går mådde jag lite risigt, dålig i kistan och det ända jag fick i mig i går var en piggilin glass och lite blåbärsoppa. Under kalaset i går höll jag låda och det var jobbigt. I dag mår jag kanoners helt omvänd, vi har hunnit ut i skogen och plockat björkris så ska jag köpa lite färgade fjädrar i veckan här och det är kort vecka nu i veckan jobbar bara mån-ons sen ledig tills tisdag nästa vecka =P fint de vi har massa planer för påsk helgen.

Nu ska vi ta vara på söndagen.'

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0