25 Mars

Löningsdag då. Jag får vänta på min lön tills april så i dag får jag mina sista mamma dagar =P Annars är jag och Tindra ny duschade och snart ska hon göra kväller då ska jag passa på att locka håret =) det tar sin tid de. Ändå inget bra på tv i dag. Gud jag blir aldeless nervös när hon springer runt i soffan här, för hon kommer ju upp själv nuför tiden. Kan inte konsentrera mig riktigt på skrivandet,

Mamma och pappa var här på lite eftermiddags fika så dom fick krama om sitt barn barn ;D På jobbet i dag blev det inte så mycket promenader då det är plask slask ute så man blir blöt om fötterna,. får ta igen det i morgon då
om det är bättre.

Fredag i mån gillas.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Hejsan! =) Jag ser att våra barn har mkt lika saker. nappflaskan,hello Kitty,sänghimmel,mattan som liknar ett hjärta:p Ganska komiskt!! Hoppas allt är bra!

2010-03-26 @ 11:54:40
URL: http://jonnahamberg.blogg.se/
Postat av: Maddo

Vad har ni kommit fram till för namn till den nya?

2010-03-27 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0