22 mars

Grattis till mig ;D på 24 års dagen.  =P

Den firas av mig och Tindra, vi lagade lassange som blev jätte god. Men ett paket har jag fått iallafall det vart ett par jeans från min kära då jag var med och bestämde =P

I dag har det jobbats och gått promenader på rasterna. Hämtat Tindra sedan var vi ute en stund innan vi gick in då kom syster och jonna förbi och sen också johan. Tindra busar verkligen jätte mycket med sin kusin så hon är jätte trött nu snart blir det kväller för henne. Då ska jag passa på att ta up all tvätt ur källarn och kanske unna mig någon godis bit som blev kvar sen helgen ;D det är trots allt min födelsedag.=P

dålig på kort fronten åh men de kommer man har mindre tid nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0