21 Mars

Söndag förmiddag ;D

Frukost avklarad, hängt tvätt avklarat, tagit undan från i går avklarat , och nu då passa på att blogga lite innan man slänger ner sig i soffan och kanske kikar på någon bra film ;D

Har inte bloggat så mycket, det går perioder de där.

Igår så hade vi trevligt med grannarna, spelade lite skippbo och satt och tjattra =) Jag kastade in handuken strax före 24:00 då jag var jätte trött och höll på att somna i soffan. Det var inte sällskapet det var fel på utan det var jag som hade sovit dåligt natten före =P. I morse fick vi sova till kvart över 7 men vi drog oss till halv 9. Perfekt när Tindra kan gå och leka fritt uppe.

Tråkigt väder föreseten.

I mån är det ingen vanlig dag för det är ........................................... födelsedag ;D

Blir till att grilla korv nu till lunch ;D gött ska bara sparka igång karln min för han lär åka ner på affären =P Jág orkar inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0