2 mars

Shit altså kag tittar på nyhetsmorgon och på Torsdag ska det tydligen bli 4+ grader och sol i hela landet =) värme weej hoppas solen bränner på bra så all snö bara swissss försvinner. Desperat på snön nu, som många andra också är.

I dag är det ju tisdag då och sportlov för alla barn, Per jobbar och vi har inget särskilt planerat i dag. Blir väl till att laga lunch, ut på promenad, kanske baka bullar, tvätta, städa lite, det gamla vanliga. Öppna förskolan är ju stängt denna vecka så vi får väl passa på att träffa lite andra barn. Om inte alla är på mini semester nu.

Knäppa lite nya bilder kanske vore idée.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det gick fort att få inskolningstiden till Jamie! Vi skickade in våra papper i november, och hade sökt en plats till den 13:e mars. Förstår att du vill börja jobba, sedan hinner du väl inte jobba så länge innan bebis? =)

2010-03-03 @ 07:06:03
Postat av: Angelica

Jag har inte skickat in några papper om tider och så, inkomstuppgifter har jag precis skickat in, (de behövdes uppdateras för Ida-Marie och Neo) och schema tänkte jag lämna in direkt till personalen för vi har så himla krångligt schema... =) 6 månader kö! Då verkar det ju himla konstigt att vi fick en plats före er??? Jag vet inte hur de resonerar! Jag menar, ni är väl i lika stort behov av en plats som vi är... Ring och kolla du om Tindra kan få börja tidigare, jag menar ska du börja jobba så behöver ni ju en plats nu. =)

2010-03-03 @ 08:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0