16 mars

men vad gör du hemma nu?

Ja i dag lämnade jag Tindra på dagis vid 9 och åkte ner på jobbet, strax efter halv 10 ringde de från dagis och tala om att Tindra har 39,1 i feber. Lill hjärtat då nu är vi hemma och bara myser, hon sover i sin säng nu sen 1 timme tillbaka så hoppas hon piggnar på sig. Har handlat hem massa gott åt henne nu, banan, äpple, danonino yougurt och äppel juice =) Har precis gjort anmälan på försäkringskassans hemsida av vård av sjukt barn.

Har för den delen kommit in i jobbet väldigt bra och i går bjöds det till och med på lunch ;D super trevligt.. Jag kände mig så välkommen när jag kom dit i går och jag har saknat mina arbets kamrater.

Ska passa på och göra lite nytta då medans hon sover, plocka lite och dona. Styra upp någon lunch.

Vill ju att mammas tjej ska vara så här pigg

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nämen blev hon sjuk på en gång, stackars liten! Hoppas att hon mår bättre snart! =)

2010-03-17 @ 07:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0