14 Mars

Härliga söndag och den dagen ska njutas för i morgon ska jag börja jobba ;D spännande

Igår var vi på min morfars födelsedags fest och fick väldigt god mat och träffa all släkt och sen bestämde vi med mina sykon att vi skulle titta på melodifestivalen hos oss så det blev en riktig rolig lördag och melodifestivalen har aldrig vart så bra någongång ;D hehe

Funderade först på valbo i dag men vi ångrade oss så istället ska vi vara hemma och Tindras farmor och farfar ska komma förbi på eftermiddagen här. Blev lite nätshopping från nelly.com istället jeansleggings har jag fastnat för och jag hitta ett par ur snygga ;D

S knappen på datorn är jätte seg så fundera inte om det fattas något s här och där men jag tror jag lyckats få med alla.

Blir lunch snart sen en promenad i soliga vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0