12 Mars

Freeeeedaaaag!!! ;D

Verkligen har den här veckan gått super fort och det har säkert med att göra att jag skolar in lill tjejen. Nu är hon på dagis och jag har gått i från ska hämta henne halv 12 ;D Har hunnit med att hänga tvätt, dammsugit och torka golven =) Ska väl locka lite på övervåningen också så är det snyggt sen. Ska väläta nån lunch i min ensamhet också så är det bara att hämta Tindra och gå ut på en promenad. Hon får ju mat på dagis hon.

Till kvällst tror jag det skulle bli nintendo wii hos grannarna, få se då ;D'

Innan dess kanske det blir att kika på sposor hockey eller åka ner och kolla vad mamma gör. I morgon är det fest för min morfar fyller år så mamma skulle baka en del.

Nu ska jag ringa jobbet och fixa lite.

ha en bra fredag ;D

Beställde hem massa bilder i går över 200 kort.
Bjuder på lite gamla bilder. 8 mån gammal




Nu är hon ju snart 14 mån



Våran älskade dotter som betyder allt för oss puss puss puss puss puss.
Mamma och pappas go hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0