4 Juni

Händelserik dag i dag måste jag säga de mesta hände på jobbet =) Gud jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv tror ja, då det har vart massa folk runt omkring en hela dagen med möten med högre uppsatta människor och sedan kom ett gäng och vela kolla hur vi arbetade med för system och ställde svåra frågor, den ena var engelsman en annan var norsk och sen en drös svenskar och alla stod bakom mig vid min dator. När de hade gått så lära jag gå ut och ta en nypa luft och jag badade nog i mina tofflor så dom lära jag ta av mig haha äcligt va?..

Och mina kära kollegor har gått ihop om en pressent till mig jag som ska gå hem snart och bli mamma igen ;D Jätte söta bebis kläder och ett gulligt kort med text som löd

Stort Grattis och lycka till. Hoppas att du får en skön sommar. Vi kommer att sakna dig. Hälsningar alla på utm. =)

Blödig som man är försökte man hålla tillbaka tårarna ;D

Får se när bebis vill komma då dom på jobbet tror jag inte kommer på måndag men det tror jag. Min sista vecka hinner jag nog avverka.

Bessemerfesten då njaaa jag och Tindra var ner en sväng vid 5 tiden och kika lite dock kom vi hem med varsina foppatofflor, strumpor och diverse saker från ica. Blev sugen på en väska där men äh får se kanske den följer med hem i morgon. Pappa Per ska åka karusell med Tindra har han sagt då han jobbar hela dagen i dag och natten. Så jag och Tindra har spenderat kvällen själv och myst.

Nu så ska jag gå upp och lägga mig och kika på tv är inte ett dugg trött som man borde vara på Fredagar.

10 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0