17 juni

mmm vad roligt!

Har glömt bort hur otroligt tråkigt det är att vänta på någonting och hur alla tjatar ( ingen bebis än) meen jag biter mig i läppen och kör på =)


Gjorde de i dag igen fast jag glömmde bilnyckeln den här gången =/ virrig jaa! Tog ur 2 kassar och Tindra ut kundvagnen och gick til bilen och väl framme så hade jag ingen nyckel så då kom jag på att den låg kvar i vagnen så jag lämnade påsarna och tog med Tindra in på ica och hämtade nyckeln. ååå.

På kvälls kvisten här har jag och Tindra spelat musik och dansat lite medans maten stod och kokade ;D hehe Vi har också vart på besök i muntebo och hjälpa mormor/mamma med alla 1000000 grillspätt som skulle göras och jordgubbstårtor. I morgon fýller lill syster år så då blir det kalas. Men man kanske går miste om all god mat och liggér inne och föder ;D den som lever får se. I morgon är det bvc också och kanske ultraljud om det behövs det visar sig i morgon. Nu ska Tindra ha välling och gå och sova

Hej hej

Kommentarer
Postat av: thyran

Jag saknar dig på jobbet Gabbs!!! :) Kraaam

2010-06-17 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0