15 Juni

Jag lever =)

Har vart och lämnat Tindra på dagis då hon får gå kort vecka mellan 8-11 om dagarna, men vi missade totalt i går att hon skulle gå på dagis så dom trodde vi hade fått barn i går när vi träffades på vårfesten i går ;D men så icke var fallet. Synd att jag glömde kameran i går men vi hade det mysigt med picknick och Tindra fick dansa runt midsommarstången med moster sin=P + alla andra då jag vet inte hur mycket folk det var.

Apråpå något annat har jag nyss ätit frukost och jag provade nå nytt, sån här proviva kiwi mangostav eller vad den hette men det är nog bland de godaste jag smakat i drick väg och så är det nyttigt också ;D weej en annnan som tänker så mycket på vikten nu mena ja? "ironi" 

Vad händer i dag då? ska väl försöka hinna med sånt som man aldrig hinner med annars. Blir en massa promenader i dag fram och tillbaka till dagis sen efter lunch sov tajm för tösa. Synd på vädret. 

Några tips för att förlossning ska komma igång?

 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag drack hallonbladste i 2 veckor innan vi hade beräknat. Men gav upp..då fick jag tipset att gå upp å ner för en stol/pall.. Jag gjorde det på eftermiddagen den 29 sep.. klockan 23.30 den 29 sep gick vattnet:) Sen den 30 sep föddes Ella:) Så prova det=)

2010-06-15 @ 12:34:19
Postat av: Gabbe

Tackar ;D

2010-06-15 @ 12:44:42
Postat av: Tessa Arvidsson

Ha sex! Spermierna innehåller prostaglandin som är förlossningsigångsättande ;) Det får fosterhinnorna att spricka och vattnet går!

2010-06-15 @ 20:35:36
Postat av: Elin L-N

Jag tror nog att det kommer av sig självt snart :) Är sååå nyfiken på vem som finns i denna goa mage :D Lycka till!! Kram kram

2010-06-15 @ 20:36:54
Postat av: Angelica

Jag tror att du måste uppdatera din blogg 1 gång i timmen tills bebis kommit, jag blir så himla nyfiken! ;D Tror nog att jag får säga åt vår syster att uppdatera mig så fort det händer något =) Lycka till när det är dags! Kram

2010-06-16 @ 10:29:39
Postat av: Sofie Pettersson

Jag provade gå i trappor flera ggr om dagen.. Sex.. Inget funkade! Jag tror inte på nått sånt! Jag tror allt sker när den lill* är redo :) Lycka till :)

2010-06-16 @ 18:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0