13 juni

1 dag kvar!

Uppe med tuppen i dag då våran kära dotter somnade före middagen i går och sov hårt som en sten ända tills halv 8 i morse =) gud 14 timmars sömn då var hon trött lill rumpan. Kan bero på att vi hade en hektiskt dag i går åkt hit och dit. Började i falun då Per vela ha nya skor och lite diverse. Bästa köp hitils var ett fack som man hänger upp på sätet framför bilbarnstolen där Tindra kan ha sina leksaker och leka med, hon och sin lillasyster sitter bak nu. eller Tindra och en tom bilbarnstol ska jag väl tillägga.

I dag har vi fler planer, In till Jula vid köp av picknick korg som vi behöver ha i morgon då det är vår avslutning på dagis och då ska vi ha pickninck mys ;D ganska komiskt att alla på vår gata ska dit då vi har barn på samma dagis och till och med syster min. Blir ett besök på owes också och valbo kanske orkar med ikea också får se ;D

Har inte känt efter riktigt än att jag har semster/mammaledighet i minst 1 år nu ;D de kanske kommer i morgon och bebis kanske kommer då också ;D

Per frågade varför jag inte hade lagt ut en bild på vår nya bil så då gör jag det nu ;D

Grymt nöjd ;D

I går kväll kl 18:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0