10 Juni

4 Dagar kvar!

Har suttit på utbildning hela dagen lång från 9:30 till 17:30 och det som stör mig mest är att det har vart kanon väder och jag har knappt vart ute i dag, det blev en sväng nu på kvällen här men nu ska vi göra kväller för Tindra. Det har hunnits med en mjukglass på time och en kort sväng i vår nya bil ;D älskar den bmw äntligen får man ha en fin bil igen att åka i med ac Viktigt!

I morgon är det sista dagen för mig på jobbet och jag förstår inte att jag redan har jobbat i 3,5 månader, det har gått så fort kommer sakna mina arbets kamrater igen, de har behandlat mig som en drottning, serverat massa på ett silverfat, som jag kan ta upp i dag så fixa dom en skön fåtölj åt mig som jag kunde sitta i på utbildningen. Bara en sån sak betyder väldigt mycket ;D

Ne nu ska jag natta tösa och sen ut och vattna alla blommor plus en omgång för tvättmaskinen och så ska jag försköka hitta något fint att ha på mig i morgon.  och det är inte lätt =/

Härlig kväll ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0