8 Juli

Väldigt dålig uppdatering här i från. Vi kom ju hem den 4 juli så åkte vi upp till stugan igen efter lite tvättning av kläder och städning ;D Har brränt mig i solen i går så det blir inte mycket sol i dag inte. Vi hade tänkt åka hem i dag på eftermiddagen men vi fick ett rus i går kväll då vi insåg att vi bara hade 1 blöja kvar åt Novelia och det går ju inte då hon bajsar och kissar hela tiden. Så jag körde hem i går kväll vid 9 tiden på kvällen och jag var super trött men hem kom vi ;D

Tindra var morgonpigg i dag hon vaknade starx efter 7 då hon har sovit fram mot 9 tidigare. Men hon och Per tog en tripp till Torsåker för att hämta den sissta veden. Jag ska börja med att äta frukost sen får vi se.

Aldrig mer glass i bilen



Kommentarer
Postat av: thyran

YES ;) nu är de lite inlägg i bloggen igen. Ja rusten går frammåt men finns så mycket vi vill göra å man vill ju helst göra ALLT på en gång men de går ju inte :P Förhoppningsvis är hallen snart klar iaf :) Ja kom å hälsa på så får vi träffa lillan åå:) Kraam

2010-07-09 @ 22:13:22
URL: http://thyran.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0