4 juli

Tjo!

Vi har vart på lite semester i några dagar, uppe i mamma och pappas stuga, det var skönt att komma bort i några dagar och sova borta =) Underbart väder det har varit altså sol sol sol..  Badat massa och bara njutit. Novelia märker man knappt av för hon sover jätte mycket och är hur snäll som hellst. Tindra springer runt och busar och säger näeee hela tiden men dom är mina små älsklingar :D

Bjuder på bilder från Balungstrand




Har hängt ut en massa tvätt och vattnat blommorna, nu blir det film på 3:an.
Tjejerna sover sen en timme tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

Vad härligt det låter! AKta dig för sjövatten bara så du inte åker på någon livmodersinfektion.. Ska ju helst inte bada på 6 veckor efter förlossningen.. Måste komma och hälsa på lilla underverket snart!

2010-07-04 @ 21:37:30
Postat av: gabbe

oj det har jag gjort =( Det hade jag ingen aning om.

2010-07-05 @ 17:33:11
Postat av: katrin

Jo men det är bara bra med oss, längtar som tuuuusan efter att få flytta bara. Särskilt nu när det har varit så härligt väder, tänk att ha haft en egen trädgård och sånt att vara och pyssla i då :) Men men, nästa sommar så :) Allt bra med er då? Nu vill jag hälsa på. Ska ni hålla er hemma nu? :P

2010-07-05 @ 20:40:23
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0